Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations

Tytuł:
Public relations
Autorzy:
Davis, Anthony
Dąbkowski, Grzegorz
Wydawca:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
2007
Opis fizyczny:
284 s.: il.; 24 cm
ISBN:
9788320817065
Uwagi:
Bibliogr. s. 282-284
Tyt. oryg.: "Mastering public relations" 2004
Temat:
Public relations.
Podręczniki.
UKD:
659.4(075.8)
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00937nam#a2200265#i#4500
001 3873400006587
003 GNIEZ 003
005 20250917200407.2
008 230420s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788320817065
035 %a ans_g1553
040 %a GNIEZ 003 %c GNIEZ 003 %e rda
080 # %a 659.4(075.8)
100 1 %a Davis, Anthony %e Autor.
245 1 0 %a Public relations / %c Anthony Davis ; tł. Grzegorz Dąbkowski.
260 # %a Warszawa: %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2007.
300 %a 284 s.: %b il.; %c 24 cm.
500 %a Bibliogr. s. 282-284.
500 %a Tyt. oryg.: "Mastering public relations" 2004.
650 9 %a Public relations.
650 9 %a Podręczniki.
700 1 %a Dąbkowski, Grzegorz.
856 4 # %u http://prolib.ans-gniezno.edu.pl/site/recorddetail/3873400006587 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-208-1706-5
999 %b prolib (20/04/2023) %y 2007 %c prolib (17/09/2025 ; 700)

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
659 CZ
Położenie:
Czytelnia
Nr inwentarza:
GŁ 3380
Czas wypożyczenia:
1 dzień
Uwagi dla czytelnika:
Na miejscu
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies