Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. T. 4, P

Tytuł:
Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. T. 4, P
Autorzy:
Śmietana, Urszula Red
Ablewicz, Krystyna
Wydawca:
Warszawa: Wydawnictwo Akademickie "Żak"
Rok wydania:
cop. 2005
Opis fizyczny:
1295, [5] s.: il.; 25 cm
ISBN:
8389501414 (t. 4)
Uwagi:
Bibliogr. przy hasłach
Aut. haseł t. 4 s. [1296-1300]
Aut. haseł t. 4 s. [1296-1300]
Temat:
Pedagogika - encyklopedia.
UKD:
37(03)
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01015nam#a2200265#i#4500
001 3873400008222
003 GNIEZ 003
005 20230424152248.6
008 230420s2005####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8389501414 (t. 4)
035 %a ans_g1923
040 %a GNIEZ 003 %c GNIEZ 003 %e rda
080 # %a 37(03)
100 1 %a Śmietana, Urszula Red. %e Autor.
245 1 0 %a Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. %n T. 4, %p P / %c [red. prowadzący 4 tom Urszula Śmietana ; aut. 4 tomu Krystyna Ablewicz et al.].
260 # %a Warszawa: %b Wydawnictwo Akademickie "Żak", %c cop. 2005.
300 %a 1295, [5] s.: %b il.; %c 25 cm.
500 %a Bibliogr. przy hasłach.
500 %a Aut. haseł t. 4 s. [1296-1300].
500 %a Aut. haseł t. 4 s. [1296-1300].
650 9 %a Pedagogika %x encyklopedia.
700 1 %a Ablewicz, Krystyna.
856 4 # %u http://prolib.ans-gniezno.edu.pl/site/recorddetail/3873400008222 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-89501-41-4 (t. 4)
999 %b prolib (20/04/2023) %y 2005

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
37 CZ
Położenie:
Czytelnia
Nr inwentarza:
GŁ 3965
Czas wypożyczenia:
1 dzień
Uwagi dla czytelnika:
Na miejscu T. 4
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies