Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozpoznawalność marki sponsora jako rezultat sponsoringu: studium przypadku

Tytuł:
Rozpoznawalność marki sponsora jako rezultat sponsoringu: studium przypadku
Autorzy:
Kucharski, Michał
Kot, Sebastian
Szukaj w:
Przegląd organizacji 2017, nr 3 , s.18-25
Temat:
Marka handlowa - marketing.
Reklama.
Sponsoring - a znaki towarowe.
Znaki towarowe - zarządzanie.
Artykuł (czasop.).
Artykuł - Czytelnia
propozycja biblioteki
LDR 00880naa#a2200241#i#4500
001 3873400025175
003 GNIEZ 003
005 20230424152319.9
008 230420s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a ans_g5513
040 %a GNIEZ 003 %c GNIEZ 003 %e rda
100 1 %a Kucharski, Michał %e Autor.
245 1 0 %a Rozpoznawalność marki sponsora jako rezultat sponsoringu: studium przypadku / %c Michał Kucharski, Sebastian Kot.
520 8 %a Na miejscu.
650 9 %a Marka handlowa %x marketing.
650 9 %a Reklama.
650 9 %a Sponsoring %x a znaki towarowe.
650 9 %a Znaki towarowe %x zarządzanie.
650 9 %a Artykuł (czasop.).
700 1 %a Kot, Sebastian.
773 0 # %i W: %t Przegląd organizacji %g 2017, nr 3 , s.18-25
856 4 # %u http://prolib.ans-gniezno.edu.pl/site/recorddetail/3873400025175 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (20/04/2023)

Na miejscu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies