Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiar jakośći usług w organizacji zorientowanej na klienta: zastosowanie metody servqual

Tytuł:
Pomiar jakośći usług w organizacji zorientowanej na klienta: zastosowanie metody servqual
Autorzy:
Dudek-Burlikowska, Marta
Szukaj w:
Problemy Jakości 2019, nr 10 , s. 15-22
Uwagi:
Streszcz. ang
Temat:
Organizacja.
Jakość usług.
Servqual.
Zarządzanie jakością.
Obsługa klienta.
Artykuł (czasop.).
Artykuł - Czytelnia
propozycja biblioteki
LDR 00893naa#a2200253#i#4500
001 3873400028730
003 GNIEZ 003
005 20230424152328.5
008 230420s2019####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a ans_g9239
040 %a GNIEZ 003 %c GNIEZ 003 %e rda
100 1 %a Dudek-Burlikowska, Marta %e Autor.
245 1 0 %a Pomiar jakośći usług w organizacji zorientowanej na klienta: %b zastosowanie metody servqual / %c Marta Dudek-Burlikowska.
500 %a Streszcz. ang.
520 8 %a Na miejscu.
650 9 %a Organizacja.
650 9 %a Jakość usług.
650 9 %a Servqual.
650 9 %a Zarządzanie jakością.
650 9 %a Obsługa klienta.
650 9 %a Artykuł (czasop.).
773 0 # %i W: %t Problemy Jakości %g 2019, nr 10 , s. 15-22
856 4 # %u http://prolib.ans-gniezno.edu.pl/site/recorddetail/3873400028730 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (20/04/2023)

Na miejscu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies