Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (Korzysci spolecznej odpowiedzialnosci biznesu)

Tytuł:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (Korzysci spolecznej odpowiedzialnosci biznesu)
Autorzy:
Lulewicz Agata
Ejdys Joanna
Tematy:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The idea of Corporate Social Responsibility (CSR) is presented in the paper with emphasis on the measurement of generated effects. The relation between CSR and economic results is also analyzed by the authoresses.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies