Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

DETERMINANTS OF CONSUMPTION

Tytuł:
DETERMINANTS OF CONSUMPTION
Autorzy:
Fischer A.
Tematy:
CONSUMPTION DETERMINANTS
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analysis of consumption determinants is a source of information no entities making up the system of economic and social policy can neglect. Nowadays, knowledge about consumption is the required starting point for location decisions both within regions and the country as a whole. For enterprises it is the basis for drawing up development strategies meeting the needs of customers halfway. Importance of the knowledge about consumption keeps growing in Poland. It is ever greater with new business and social life entities emerging in the country, and numerous programmes and rules of market game being created and thus contributing to changes in consumption patterns. This is why ever more attention is paid to determinants, or the factors shaping the level and structure of consumption and contributing to its social and spatial differentiation. The analysis is usually carried out using one of the two approaches: the microeconomic one, focused on the individual customer, and the macroeconomic, embracing the nation as a whole.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies