Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IMPROVEMENT OF THE COMPETITIVENESS OF TOURISM PRODUCT OF REGION (Udoskonalennia otsinky konkurentospromozhnosti turystychnoho produktu rehionu)

Tytuł:
IMPROVEMENT OF THE COMPETITIVENESS OF TOURISM PRODUCT OF REGION (Udoskonalennia otsinky konkurentospromozhnosti turystychnoho produktu rehionu)
Autorzy:
Hrynkevych Olha S.
Bil Mariana M.
Tematy:
COMPETITIVENESS
MATRIX OF BOSTON CONSULTING GROUP
STRATEGIC ANALYSIS
TOURISM PRODUCT OF REGION
ECONOMICS
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Methodological approaches to assessment of the tourism industry competitiveness at various levels of its management: national, regional or organizational have been generalized. Taking into account the strategic importance of tourism development for many regions of Ukraine, special attention is paid to the opportunity to assess the competitiveness of tourism product in the context of regional competitiveness. With its aim a definition of 'tourism product of the region' being a combination of all products and services offered in the region for different categories of consumers and elaborated on the basis of historical, cultural, natural and other tourist resources of the region territory has been proposed. The estimation of the competitiveness of tourism product of the Carpathian region using the methods of strategic analysis, including the Boston Consulting Group matrix has been carried out.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies