Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Network Externalities

Tytuł:
Network Externalities
Autorzy:
Gancarczyk M.
Tematy:
EMERGENCE FOUNDATIONS
NETWORK EXTERNALITIES
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article focuses on the networks of consumers and organizations gathered around a specific good. Based on the concept of network externalities, foundations of emergence, and impact of such networks on competitive behaviors were analyzed. Besides, examples of competitive behaviors of companies which either create or exploit network externalities were presented and the consequences for antitrust policy pointed out.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies