Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE RESEARCH ON THE INFLUENCE OF THE PHILANTHROPY ON ENTERPRISES IMAGE (Badanie wplywu filantropii na wizerunek przedsiebiorstwa)

Tytuł:
THE RESEARCH ON THE INFLUENCE OF THE PHILANTHROPY ON ENTERPRISES IMAGE (Badanie wplywu filantropii na wizerunek przedsiebiorstwa)
Autorzy:
Majchrzak Marzena
Tematy:
CONSUMERS BEHAVIORS
PHILANTHROPY
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Consumers behaviour research is essential for both: the economist and the customer, who can often understand his own choices. The customer is mainly concentrated on the empirical investigation, physical features of the product and the knowledge about the product. However the economist's approach is the analysis on the higher level of factors, which indirectly and at the same time strongly influence customers' decisions. Considering this facts, it is going to be checked if, in the way to become the leader, joining the economic activities with the public work is respected by receivers of this philanthropy. Moreover the work will contain the answer to the question if the public work and pro-ecological actions make the company reliable and if it has an influence on the customer's opinion about the company and its products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies