Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

LEVEL OF CUSTOMER SATISFACTION WITH THE PURCHASED INSURANCE SERVICE

Tytuł:
LEVEL OF CUSTOMER SATISFACTION WITH THE PURCHASED INSURANCE SERVICE
Autorzy:
Witkowska Justyna
Kucka Elzbieta
Tematy:
CUSTOMER SATISFACTION LEVEL
INSURANCE
INSURANCE SERVICE
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Insurance companies in the same way as other service enterprises, should focus in their activities mainly on identification of customer expectations and next on supplying them the products that would satisfy them fully. In case of insurance companies customer satisfaction can be generated at the stage of providing services to the customer (satisfaction with the distribution channel) and product that the customer has purchased (satisfaction with the insurance service purchased). This paper aims at presenting the dependences occurring between the level of satisfaction with the insurance service and the gender, age, place of residence, level of education, income and expenditures on insurance of the respondents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies