Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MARKETINGOVÉ INŠTRUMENTÁRIUM V PROCESE AKCEPTÁCIE PROJEKTOV PRI AKCELERÁCII ROZVOJA ZAOSTÁVAJÚCICH REGIÓNOV

Tytuł:
MARKETINGOVÉ INŠTRUMENTÁRIUM V PROCESE AKCEPTÁCIE PROJEKTOV PRI AKCELERÁCII ROZVOJA ZAOSTÁVAJÚCICH REGIÓNOV
Marketing instrumentary in the process of project acceptation withn the acceleration of back-warded regions development
Autorzy:
Štefko Róbert
Habánik Jozef
Butoracová-Šindleryová Ivana
Tematy:
MARKETING INSTRUMENTARY
PROJECT MANAGEMENT
SLOVAK REGION
ECONOMICS (BUSINESS & MANAGEMENT)
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
(Slovak title: Marketingove instrumentarium v procese akceptacie projektov pri akceleracii rozvoja zaostavajucich regionov). The aim of the study is to present and describe a possible interaction between current trendy economic spheres - project management and marketing. On the basis of the performed research, the authors identify key elements of new specific marketing instrumentary which might be applied by project presentation for publics, and project implementation within a developing region of the Slovak Republic. The method was analysed in praxis for a chosen type of project related to the long-life education which was implemented in the developing region.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies