Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instruments of promotion used in territorial marketing

Tytuł:
Instruments of promotion used in territorial marketing
Możliwości promocji obszarów peryferyjnych z wykarzystaniem instrumentów public relations
Autorzy:
Werenowska A.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article was to present the tools used in territorial marketing. Recently the issues related to promotion of the areas that were categorized as peripheral, have become a popular subject of many studies. The paper provides an analysis of available promotion tools which could be applied in areas defined as peripheral, presents some of public relations instruments and an approach to the creation of promotional campaign programs.

W artykule przedstawiono niektóre z instrumentów public relations i podejście do tworzenia programów kampanii promocyjnych. Zagadnienia związane z promocją obszarów, które zostały sklasyfikowane jako peryferyjne stały się ostatnio popularnym tematem wielu badań. Przedstawiono także analizę dostępnych narzędzi promocyjnych, które mogą być zastosowane na obszarach określonych jako peryferyjne.

Rekord w opracowaniu

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies