Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modeling the nexus between entrepreneurial marketing dimensions and business growth among small and medium agro-processing enterprises in Zimbabwe

Tytuł:
Modeling the nexus between entrepreneurial marketing dimensions and business growth among small and medium agro-processing enterprises in Zimbabwe
Autorzy:
Maziriri E.T.
Mapuranga M.
Tematy:
modelling
entrepreneurial marketing
dimension
business
economic growth
small enterprise
medium enterprise
agro-processing enterprise
product innovation
entrepreneurial orientation
risk taking
resource leveraging
Zimbabwe
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies