Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu - instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego

Tytuł:
Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu - instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego
The role of promotion in creating the image of a region – instruments, tools, trends. The example of the Swietokrzyskie voivodeship
Autorzy:
Lemanowicz M.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies