Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socjoekonomiczny profil konsumentów żywności ekologicznej

Tytuł:
Socjoekonomiczny profil konsumentów żywności ekologicznej
Socio-economic profile of organic food consumers
Autorzy:
Zakowska-Biemans S.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Intensywny rozwój rolnictwa ekologicznego w Europie powoduje, że wzrasta zarówno podaż żywności ekologicznej, jak i popyt na tę kategorię produktów żywnościowych. Pomimo rosnącego zróżnicowania społeczno-ekonomicznego grupy konsumentów deklarujących nabywanie żywności ekologicznej nadal dominującą kategorią konsumentów żywności ekologicznej są osoby legitymujące się wyższym wykształceniem oraz dochodami o średnim i wyższym poziomie. Najistotniejsze zmiany obserwuje się w odniesieniu do struktury wiekowej konsumentów żywności ekologicznej, w której zwiększa się udział konsumentów powyżej 50 roku życia.

The intensive development of organie farming in Europe result in increasing supply and demand for the organic food products. Despite the growing socio-economic heterogenity of organic food consumers, the consumers with higher education and incomes above average remain the dominating category of organic food buyers. The most significant changes could be observed with relation to the demographic structure of organic food consumers where the share of consumers above 50 years old is increasing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies