Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklamowa kanibalizacja mediów tradycyjnych przez Internet

Tytuł:
Reklamowa kanibalizacja mediów tradycyjnych przez Internet
Advertising: cannibalization of traditional media by Internet
Autorzy:
Fedorowicz E.
Tematy:
reklama
stan obecny
Internet
koszty reklamy
media
gazety
radio
kampania reklamowa
rynek reklamy
szanse
advertisement
present state
advertising cost
mass media
newspaper
advertising campaign
advertising market
chance
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies