Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perspektywy rozwoju marketingu. Nauka i dydaktyka wobec wyzwań praktyki (część III)

Tytuł:
Perspektywy rozwoju marketingu. Nauka i dydaktyka wobec wyzwań praktyki (część III)
Perspectives of marketing development. Science and didactics versus challenges of practice (part III)
Perspektivy razvitija marketinga. Hauka i didaktika pered licom vyzovov praktiki (chast III)
Autorzy:
Makarski S.
Cyrek P.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł stanowi ostatnie z cyklu trzech opracowań odnoszących się do problematyki perspektyw rozwoju marketingu, wraz z aspektami nauki, dydaktyki oraz praktyki. Zaprezentowano w nim poglądy na temat praktyki zarządzania marketingowego z uwzględnieniem potencjalnych kierunków zmian w tym zakresie. Analiza prowadzona jest w kierunku charakterystyki rozbieżności między teoretycznymi koncepcjami marketingu i jego stosowaniem w praktyce. Zmieniające się oczekiwania rynku pracy skłaniają ponadto do rozważenia nowych koncepcji i metod kształcenia pozwalających uzyskać wyższy stopień integralności działań dydaktyków z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji oraz wyzwań stawianych przed absolwentami uczelni wyższych na rynku pracy.

The article is the last of the cycle of three studies related to the subject matters of perspectives of marketing development taking into account the aspects of science, didactics and practice. The authors presented in it opinions on the practice of marketing management taking into account potential directions of changes in this respect. An analysis is carried out from the viewpoint of characteristics of discrepancies between the theoretical concepts of marketing and its application in the practice. Moreover, the decreasing expectations of the labour market prompt to take into consideration new educational concepts and methods allowing achievement of a higher degree of integrity of actions carried out by didactics in the area of marketing, trade and consumption as well as challenges posed to graduates in the labour market.

Статья представляет собой последнюю из цикла трех разработок, касающихся проблематики перспектив развития маркетинга, учитывающей аспекты науки, дидактики и практики. В ней представлены взгляды на практику маркетингового управления с учетом потенциальных направлений изменений в этом отношении. Анализ проводится в направлении характеристики расхождений между теоретическими концепциями маркетинга и его применением на практике. Изменяющиеся ожидания рынка труда склоняют, кроме того, к обсуждению новых концепций и методов обучения, позволяющих получить более высокую степень интегральности действий дидактиков из области маркетинга, торговли и потребления, а также вызовов, с которыми сталкиваются выпускники вузов на рынке труда.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies