Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kontrakt psychologiczny i etyka w marketingu partnerskim na rynku B2B

Tytuł:
Kontrakt psychologiczny i etyka w marketingu partnerskim na rynku B2B
Psychological contact and ethics in partnership marketing in the B2B market
Autorzy:
Swiatowiec-Szczepanska J.
Tematy:
marketing partnerski
etyka
marketing business-to-business
przedsiebiorstwa
kontrakt psychologiczny
partnership marketing
ethics
business-to-business marketing
enterprise
psychological contract
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies