Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Symulacja zdarzeń na poziomie interwencyjnym z wykorzystaniem rzeczywistości wzbogaconej (program ARES) – analiza czasów podejmowania decyzji

Tytuł:
Symulacja zdarzeń na poziomie interwencyjnym z wykorzystaniem rzeczywistości wzbogaconej (program ARES) – analiza czasów podejmowania decyzji
Autorzy:
Smolarkiewicz, M. M.
Szewczyk, J.
Data publikacji:
2009
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym artykule zostały przedstawione wybrane wyniki badań przeprowadzonych w celu określenia przydatności narzędzi cyfrowej rzeczywistości wirtualnej w szkoleniu strażaków na poziomie interwencyjnym. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem programu ARES.
In this article selected results of analysis of efficiency of augmented reality using as a tool in the education process of fire-fighters were shown. The article was based on the report from research project nr S/E-422/18/2006/2008 accomplished in the Main School of Fire Service. In the research the ARES (Augmented Reality Emergency Simulator) program was used to collect the data of decision making process. Times required to make a decision at different stages of chosen accident at intervention level were analysed. Results of correlation analyses between times of decision making and attributes characterising group of examined fire-fighters were shown.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies