Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza struktury sprzedaży jako podstawa tworzenia relacji partnerskich w łańcuchu dostaw

Tytuł:
Analiza struktury sprzedaży jako podstawa tworzenia relacji partnerskich w łańcuchu dostaw
Autorzy:
Nonas, Beata
Staniewska, Ewa
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
relacje partnerskie
łańcuch dostaw
wyroby hutnicze
partnership
supply chain
relationship
metallurgical products
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W warunkach gospodarki rynkowej znaczna część dużych przedsiębiorstw współpracuje z liczną grupą odbiorców często składających niewielkie zamówienia. Następstwem obsługi dużej liczby odbiorców jest konieczność znacznego zaangażowania sfery dystrybucji i obsługi klienta oraz związane z tym koszty. Dla dużych przedsiębiorstw ważne jest nawiązanie współpracy z odbiorcami, których wielkość zamówienia jest skorelowana z możliwościami produkcyjnymi wytwarzania. Istotnym aspektem w ocenie klientów poza wielkością zamówień jest także ich regularność. Celem pracy jest analiza struktury sprzedaży krajowej wybranego przedsiębiorstwa hutniczego pozwalająca na określenie sztandarowych odbiorców, z którymi nawiązanie relacji partnerskich może być uzasadnione.
In the market economy environment, many large companies cooperate with a lot group of customers who often make small orders. The consequence of serving a large number of customers is the need for significant involvement in the distribution and customer service and related costs. For large companies, it is important to cooperate with customers whose order quantity is correlated with production capacity. An important aspect in evaluating clients beyond the size of their orders is also their regularity. The aim of the study is to analyze the domestic sales structure of the selected steel company, which allows to identify the flagship recipients with whom the partnership can be justified.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies