Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Simulation of the processing of fibrous products in the OE-rotor spinning system

Tytuł:
Simulation of the processing of fibrous products in the OE-rotor spinning system
Autorzy:
Ursíny, P.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
OE-spinning system
spinning process
probability model
combing zone
air transport channel
system przędzenia rotorowego (OE)
proces przędzenia
model prawdopodobieństwa
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The OE rotor spinning system is interpreted as a probability system, and in this study the probability simulation was applied for optimisation of the combing zone and air transport channel. We created a probability model of the release of fibres from the feeding sliver resulting from the effect of the combing cylinder, as well as a probability model of fibre flow in the air transport channel of the OE- rotor spinning system. The description of the technological processes is based on the specific parts of probability theory (Markov chains - a probability theory which describes the covering of a specific length interval). The aim of the analysis is the determination of the probability of additional one dimensional separation of fibres in the air transport channel as well as the mean fibre dwell time in the comb-out zone of the OE-rotor spinning system.
System przędzenia rotorowego został zinterpretowany jako system prawdopodobieństwa. Symulacja prawdopodobieństwa została zastosowana dla optymalizacji strefy łączenia i powietrznego kanału transportowego. Stworzono model probabilistyczny oddzielania się włókien z taśmy zasilającej oraz przepływu włókien w kanale transportowym systemu przędzenia rotorowego. Opis procesu technologicznego jest oparty na określonych fragmentach teorii prawdopodobieństwa (Łańcuch Markowa-probabilistyczna teoria opisująca rozkład przedziałów długości). Celem analizy było określenie prawdopodobieństwa o dodatkowej jednowymiarowej separacji włókien w powietrznym kanale transportowym jak również czas przebywania włókien o średniej długości w systemie przędzenia rotorowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies