Tytuł pozycji:
Składowe atrakcyjności rynkowej w analizie energetyki zawodowej dla producenta węgla kamiennego
Artykuł zawiera konstrukcję metody służącej wyborowi i komplek-sowej ocenie ważności składowych atrakcyjności rynkowej elektrowni, a także elektrociepłowni zawodowych, która może stać się - zdaniem autora - jednym z fundamentów strategii rynkowej kopalń węgla kamiennego w sektorze energetyki zawodowej w Polsce. W budowie metody wykorzystano ideę marketingu relacyjnego, a proces analityczny oparto na analizie eksperckiej. Prezentację proponowanej metody poparto przykładem obliczeniowym na podstawie badań w Kompanii Węglowej SA.
The article includes a design structure of the method serving for the selection and comprehensive assessment of the validity of the components of market attractiveness of power plants, as well as professional power and heating plants, which could become - according to the author - one of the foundations of a market strategy of hard coal mines in the sector of professional power generation industry in Poland. The idea of relationship marketing was used in the construction of the method, and the analytical process was based on expert analysis. The presentation of the proposed method was supported by an example of calculations based on the research in Kompania Węglowa SA.