Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lokalizacja czworokątów w przestrzeni trójwymiarowej – podstawowe zagadnienia z dziedziny rozszerzonej rzeczywistości

Tytuł:
Lokalizacja czworokątów w przestrzeni trójwymiarowej – podstawowe zagadnienia z dziedziny rozszerzonej rzeczywistości
Autorzy:
Bugała, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
grafika komputerowa
rzeczywistość rozszerzona
rzeczywistość wirtualna
problematyka PnP
rozkład macierzy
computer graphics
augmented reality
virtual reality
PnP problems
matrix decomposition
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono jeden ze sposób obliczania lokalizacji czworokątów w przestrzeni trójwymiarowej na podstawie punktów dwuwymiarowych leżących na jednej płaszczyźnie. W podsumowaniu odniesiono się do uzyskanych efektów i możliwości wykorzystania algorytmu.
The paper presents one of the methods of calculating the pose 1 of tetragons in the three-dimensional space on the basis of coplanar two-dimensional points. In conclusion, reference is made to the effects obtained and the possibilities of practical application of the algorithm.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies