Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola odbiorców w kształtowaniu pozycji konkurencyjności firmy

Tytuł:
Rola odbiorców w kształtowaniu pozycji konkurencyjności firmy
Autorzy:
Górska, M.
Adamus, K.
Pająk, B.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
konkurencyjność przedsiębiorstwa
walka o klientów
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Konkurencyjność przedsiębiorstwa to warunek konieczny jego istnienia na rynku. Uzyskanie przewagi konkurencyjnej przyczynia się do sukcesu rmy W dobie ciag1ej walki o klienta. W artykule omówiono teoretyczne podstawy konkurencyjności przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem sektora MŚP, do którego należy badana rma. Na podstawie zebranych danych dokonano analizy produkcji skupiając się na roli odbiorcy W przyczynianiu się; do wzrostu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
The competitiveness of enterprises is a necessary conditio his tere on the market. Obtaining the competitive advantage contributes to success in the age of continuous competition for customers. In the paper discussed theoretical basis of competitiveness of enterprises with particular emphasis on small and medium enterprises, to chich includes the surveyed companies. On the basis of collected data analysis of production was made focusing on the role of receiver in helping to increase company's competitive advantage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies