Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia zakupu a efektywność łańcucha dostaw

Tytuł:
Strategia zakupu a efektywność łańcucha dostaw
Autorzy:
Biernat, A.
Szymonik, A.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
zakupy
strategia
logistyka
łańcuch dostaw
zarządzanie
shopping
strategy
logistics
supply chain
management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nie można być na rynku konkurencyjnym, jeżeli nie zarządza się między innymi sferą zakupów, która jest nieodłącznym podsystemem logistycznym przedsiębiorstwa i ogniwem w całym łańcuchu dostaw. Tylko nowoczesne podejście do problemu zakupów, przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa strategicznego, może dać wymierne efekty biznesowe i poprawić wizerunek oraz kondycję firmy. I właśnie ten artykuł jest poświęcony nowemu podejściu do zakupów z uwzględnieniem działań w wymiarze strategicznym.
This article relates to a new strategic approach to purchasing. It is impossible to be on the competitive market without purchase management. It is logistic subsystem of enterprise and the part of supply chain. Only modern attitude to purchase issue with full engagement of executives could give business results and improve corporate image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies