Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyka przedmiotu "Grafika inżynierska" w kontekście obraz 52 dorocznej konferencji ASEE/EDGD

Tytuł:
Dydaktyka przedmiotu "Grafika inżynierska" w kontekście obraz 52 dorocznej konferencji ASEE/EDGD
Autorzy:
Górska, R. A.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
grafika inżynierska
dydaktyka
kształcenie akademickie
engineering graphics
didactics
academic education
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The discussions at the 52nd annual mid-year conference of the Engineenng Design Graphics Division of the American Society of Engineering Education focused on the development of a new, modern Engineering Graphics curriculum for the 21 st century. The conference took place in Madison, Wisconsin, between October 24-26, 1997. New concepts in teaching engineering graphics courses are based on the premise that 2-D drafting (i.e. creating engineering drawings) is no longer the central of the discipline. The new paradigm of modern engineering involves conceptual design, solids & surface modelling, manufactunng simulation, assembly modeling and documentation preparation. Several discussions took place dunng the conference, which were focused on the role of descriptive geometry in a modern graphics curriculum for engineering students. This paper outlines papers presented at the conference with the purpose to present a reader ideas and current issues being discussed by American graphics educators.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies