Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą – koncepcja action research

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą – koncepcja action research
Autorzy:
Karlikowski, M.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
zarządzanie wiedzą
idea action research
zarządzanie personelem
knowledge management
action research
management human resources
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem opracowania jest ukazanie idei action research. Autor główny nacisk kładą na praktyczne wykorzystanie koncepcji w samych przedsiębiorstwach. Wiedza postawiona jest w modelu action research, jako główny zasób przedsiębiorstwa. Opracowanie przedstawia wszystkie elementy modelu od definicji i głównych zasad, poprzez działania w ramach samego procesu, aż po zasadnicze przewagi action research wobec innych metodyk doradczych.
The issue of this paper is to introduce the idea of action research. Author point out the practical side of the concept during the implementation in the company. Knowledge is the most important resource. This paper emphasize all parts of the action research process: main definitions, process’ activities, general advantages of the action research in comparison to others consulting methods.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies