Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Promotion of the Polish furniture industry abroad

Tytuł:
Promotion of the Polish furniture industry abroad
Autorzy:
Bielecka, M.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
furniture sector
export
competitiveness
brand
market research
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The furniture sector in Poland has been achieving very good export performance. The factors that contribute to it are: well-established brand of the Polish manufacturers abroad, belief in good quality of products manufactured in Poland, access to raw materials base and relatively low manufacturing costs in Poland. Nevertheless, a major challenge for the furniture industry is to establish its position in global design and to create aesthetic trends. While strengthening the position of Poland on the international markets it is also worth paying attention to several instruments, such as market research or cooperation with schools and universities, which could contribute to an increase in competitiveness of the Polish companies in the furniture sector.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies