Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ pandemii koronawirusa na rynek produktów spożywczych i gastronomię w USA

Tytuł:
Wpływ pandemii koronawirusa na rynek produktów spożywczych i gastronomię w USA
Autorzy:
Achrem-Achremowicz, Bohdan
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
koronawirus
USA
przemysł spożywczy
gastronomia
coronavirus
food industry
gastronomy
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Trwająca drugi rok pandemia spowodowała znaczne zmiany w działalności przemysłu spożywczego i gastronomii na całym świecie. Lockdown i ograniczenia mobilności wywołały wzrost zapotrzebowania na produkty żywnościowe nadające się do bezpośredniej konsumpcji lub szybkiego przygotowania do spożycia w domu. Największy na świecie amerykański przemysł spożywczy dostosowuje zakres produkcji do obserwowanych potrzeb. W latach 2020-2021 w Stanach Zjednoczonych wprowadzenie nowych produktów obniżyło się o ok. 30% w porównaniu do średniej krajowej z lat 2017-2019. Restauracje ograniczyły menu, wprowadzając więcej dań na wynos i półprodukty do wykorzystania w domu. Podano przykłady nowych produktów żywnościowych, których wytwarzanie w okresie pandemii może znaleźć szybki zbyt na rynku krajowym i na eksport.
The second-year pandemic has caused significant changes to the activities of the food and catering industry around the world. Lockdown and mobility restrictions have driven a demand for products suitable for immediate consumption or quick preparation for consumption at home. The largest American food industry in the world adjusts the scope of production to the observed needs. In the period 2020-21 in the United States, the introduction of new products decreased by approx. 30% compared to the national average for years 2017-2019. Restaurants have reduced the menu, introducing more takeaways and semi-finished products for home use. Examples of new food products are given, the production of which in pandemic time can be quickly sold in the domestic market and for export.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies