Tytuł pozycji:
Analiza wpływu współpracy usługodawcy na zadowolenie firmy
Podstawową usługą na rynku usług logistycznych wynikającą z konieczności przemieszczania dóbr lub osób z miejsca na miejsce jest usługa transportowa. Wiąże się ona z przekazaniem przez zleceniodawcę ładunku, natomiast podstawowy zakres czynności jest wyznaczony przez zadanie zmiany lokalizacji tego ładunku z punktu wysyłkowego do punktu odbioru. Celem niniejszej pracy jest próba oceny wpływu współpracy z przedsiębiorstwami świadczącymi usługi logistyczne w zakresie transportu chłodniczego na zadowolenie firmy. Zakres badań obejmował pozytywny i negatywny wpływ współpracy usługodawcy na satysfakcję firmy. Badania przeprowadzono w oparciu o opracowany kwestionariusz ankiety badawczej skierowanej do nabywców usług logistycznych. Podmiotami biorącymi udział w badaniach byli klienci korzystający z usług logistycznych w zakresie transportu chłodniczego w Polsce. Należeli do nich producenci i dystrybutorzy produktów żywnościowych, producenci i dystrybutorzy produktów leczniczych, hipermarkety, branżowe sklepy oaz apteki.
The basic service on the market of logistic services, which is results of transport people and goods in place to place is transport service. It is connected with transfer ordering party of freight, in turn the basic extent of activities is determined by function of change location this freight in point of shipment to receipt. The aim of this paper is the evaluation influence of cooperation of logistics providers on contentment of company. The study area involved the following aspects: positive and negative influence of cooperation on satisfaction company. The research was conducted on the basis of the questionnaire designed for purchasers of logistic services. The subjects of the research were companies which are using refrigerated transport. To this group belongs: producers and distributors of food products, producers and distributors medicinal products, hypermarkets, local shops and pharmacies.