Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Propaganda marketingowa, public relations czy public affairs jako element komunikacji strategicznej?

Tytuł:
Propaganda marketingowa, public relations czy public affairs jako element komunikacji strategicznej?
Autorzy:
Kacała, T.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
public relations
marketing
rozpoznanie wojskowe
informacja wojskowa
komunikacja strategiczna
military information
military reconnaissance
strategic communication
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The information era threats pose a great challenge for modern societies’ functioning. They create an essential element shaping the character of current armed conflicts. Information operations play a special role in armed forces’ operations. However, the development of the mentioned above threats requires elaborating new solutions exceeding traditional perception of the operations in question. The concept that seems to fill in the loophole in information space is defined as strategic communication. The basic elements of this concept include information operations, public diplomacy, services rendered in the radio and television programmes area and public relations. The latter is interpreted in different ways and therefore the article shows various interpretations of this strategic communication component drawing special attention to such activities undertaken during crisis response.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies