Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rail vehicles wheels and brake blocks wear laboratory test stand utilization

The new RAILBCOT test stand building reasons explanation. A project features definition. Railway wheel tread profiles wear research under the rail vehicle in operation conditions simulation on the test bench and the equivalent conicity change. Stand operation principles outline. A main structure components design and components parameters specification. The tests control, data acquisition and data assessment.
W artykule przedstawiono nowe stanowisko badawcze RAILBCOT do badań laboratoryjnych zużycia profilu koła kolejowego współpracującego z klockami hamulcowymi. Artykuł omawia wykonywane badania symulujące zachowanie się układu koło/klocek hamulcowy przy zmiennych warunkach eksploatacyjnych, w tym zmiennej ekwiwalentnej stożkowatości koła. Zamieszczono również opis stanowiska oraz wyniki badań testowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies