Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partnership initiatives in relations with suppliers and the reasons for their implementation : research results

Tytuł:
Partnership initiatives in relations with suppliers and the reasons for their implementation : research results
Autorzy:
Wieteska, G.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
partnership initiatives
relations with suppliers
Supplier Development
inicjatywa partnerska
relacje z dostawcami
programy rozwoju dostawców
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In recent years, companies are increasingly focused on building partnership with suppliers. They implement in this regard various initiatives, for example Supplier Development programs or Early Supplier Involvement. The article describes selected partnership initiatives, indicating segments of suppliers for which these initiatives should be implemented first. In addition, the paper presents the results of the research conducted at the end of 2013. It allowed to identify the reasons for focusing enterprises operating in the B2B market on building partnership with suppliers. The results indicate that these reasons, in the first place are: reduction in purchasing costs and inventory, large impact of the supplier on the value of the product and increasing volume of purchases.
W ostatnich latach przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu koncentrują się na budowaniu partnerskich relacji z dostawcami. Wdrażają w tym zakresie różne inicjatywy, w tym np. programy rozwoju dostawców (ang. Supplier Development) czy wczesne włączanie dostawców w rozwój produktów (ang. Early Supplier Involvement). Artykuł opisuje wybrane inicjatywy partnerskie, wskazując segmenty dostawców dla których inicjatywy te powinny być realizowane w pierwszej kolejności. Dodatkowo, w artykule prezentowane są wyniki przeprowadzonego pod koniec 2013 roku badania. Pozwoliło ono zidentyfikować przyczyny koncentrowania się przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku B2B na budowaniu partnerskich relacji z dostawcami. Wyniki wskazują, że wśród nich, na pierwszym miejscu znajdują się: redukcja kosztów zakupów i zapasów, duży wpływ dostawcy na wartość produktu oraz wzrastający wolumen zakupów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies