Tytuł pozycji:
Zarządzanie marketingiem relacji w zarządzaniu projektem deweloperskim centrum handlowego
Celem artykułu jest eksploracja zagadnienia zarządzania marketingiem relacji w zarządzaniu projektem deweloperskim dużego centrum handlowego. Jako metodę badawczą zastosowano studium przypadku, w ramach którego wykorzystano metody wywiadu swobodnego oraz obserwację uczestnicząca. Przedstawiono wykorzystanie czterech koncepcji i metod zarządzania marketingiem relacji na poszczególnych etapach zarządzania podstawowymi procesami projektu deweloperskiego centrum handlowego, czyli: inicjacja, planowanie, realizacja i zakończenie. Wyniki badania wypełniają w pewnym stopniu lukę w literaturze dotyczącą zastosowania koncepcji i metod zarządzania relacjami w projektach deweloperskich nieruchomości handlowych. Wyniki mają zastosowanie praktyczne w odniesieniu do systematycznego zarządzania relacjami w realizacji projektów deweloperskich, nie tylko nieruchomości handlowych.
The goal of the paper is exploration of relational marketing management issue in development project management of huge shopping centre. It was employed case study research method. As a result it is shown the application of four concepts and methods of relational marketing management in stages of processes of management of shopping centre development project.