Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Net Generation’s Customer Experience During a Pandemic

Tytuł:
Net Generation’s Customer Experience During a Pandemic
Autorzy:
Wereda, Wioletta
Pinzaru, Florina
Data publikacji:
2020
Słowa kluczowe:
customer experience
netgeneration
purchasing behaviour
pandemic
doświadczenie klienckie
netgeneracja
zachowania zakupowe
pandemia
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the aspect of netgeneration client experience during a pandemic in terms of research by research companies. The aim of this article is to define the concept of netgeneration and the customer’s experience during a pandemic. In today’s marketplace, customers around the world have the belief that they will live differently in the near future as a pandemic has turned their buying experience. It should be noted that the significant determinants of the new reality seem to be greater uncertainty, less sense of security during shopping and a limited range of face-to-face sales opportunities. Consumers, therefore, can expect brands that I interact with - digitally or as restrictions are relaxed physically - to provide them with better, safer and more free interaction at a lower cost. In the modern world, there is a strong digital activism / socialism (so-called cyberactivism), i.e. a social movement in which citizens want to influence social, economic and political reality using ICT tools. In connection with this movement, one can define the development of netgeneration, which highly values the rights of the individual, independence and freedom of action, opposing institutions, including business ones, which try to limit them, and has a strong sense of common good and socio-civic responsibility, and therefore its customer experiences mainly are related to electronic purchases.
Artykuł prezentuje aspekt doświadczenia klienta netgeneracji w okresie pandemii w aspekcie badań firm badawczych. Celem artykułu jest określenie pojęcia netgeneracji oraz doświadczenia klienta w czasie pandemii. Na współczesnym rynku klienci na całym świecie są przekonani, że w najbliższej przyszłości będą żyć inaczej, ponieważ pandemia zmieniła ich doświadczenia zakupowe. Należy zauważyć, że istotnymi wyznacznikami nowej rzeczywistości są: większa niepewność, mniejsze poczucie bezpieczeństwa w trakcie zakupów oraz ograniczony zakres możliwości sprzedaży face-to-face. Konsumenci zatem mogą oczekiwać, że marki, z którymi będą wchodzić w interakcje - cyfrowo lub w miarę poluzowania obostrzeń fizycznie - zapewnią im lepszą, bezpieczniejszą i bardziej swobodną interakcję przy niższych kosztach. We współczesnym świecie zauważa się silny cyfrowy aktywizm/socjalizm (tzw. cyberaktywizm), czyli ruch społeczny, w którym obywatele za pomocą narzędzi ICT chcą wpływać na społeczną, gospodarczą i polityczną rzeczywistość. W związku z tym ruchem można określić rozwój netgeneracji, która wysoko ceni prawa jednostki, niezależność i swobodę działania, sprzeciwiając się instytucjom, w tym biznesowym, które próbują je ograniczać, oraz ma silne poczucie wspólnego dobra i odpowiedzialności społeczno-obywatelskiej - dlatego jej doświadczenia klienckie związane są głównie z zakupami elektronicznymi.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies