Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawidłowa organizacja środowiska pracy jako jeden z elementów poprawy bezpieczeństwa pracy

W prezentowanym artykule zwrócono uwagę na problem organizacji pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono zachowania pracownika w warunkach zagrożenia oraz w sytuacji niedostatku informacji i deficytu czasu. Zagadnienia poruszone w artykule w istotny sposób wpływają na doskonalenie metod profilaktycznych związanych z warunkami środowiska i organizacją pracy, w tym także poprawę procesu komunikowania się w przedsiębiorstwie.
In this article the attention is paid to the problem of work organization in an enterprise. The article describes the behavior of the employee in terms of risk, dearth of information and time deficit. Issues raised in the article significantly affect the improvement of methods of prevention related to environmental conditions and the organization of work, including the improvement of the process of communication in the enterprise.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies