Tytuł pozycji:
Ciągły proces ulepszania jako metoda poprawy efektywności w przedsiębiorstwach
Na świecie nie istnieje nic, co jest tak doskonałe, że nie można byłoby zrobić tego lepiej. Tak brzmi podstawowa zasada ciągłego procesu ulepszania. Od 1888 roku, kiedy to Alfred Krupp rozwinął tę formę zarządzania pomysłami pracowników, ciągły proces ulepszania ma na celu wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych poprzez podniesienie jakości produktu, obniżenie kosztów wytwarzania i wzrost wydajności. Przynosi korzyści zarówno dla przedsiębiorstwa, co objawia się poprzez poprawę efektywności i produktywności, jak i dla pracowników uczestniczących w ciągłym procesie ulepszania stanowiska pracy.
There is nothing as perfect in the world that cannot be improved. This is the basic rule of the continuous improvement process. Since 1888, when Alfred Krupp developed this kind of managing the employees’ ideas, the aim of the continuous improvement process has been to improve the product quality, reduce the production costs and increase the productivity. It benefits both to the company, which results in the effectivity and productivity improvement, and to the employees participating in the continuous process of the working position improvement.