Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Improving brand safety through brand risk management activities: a case study of F&B enterprises in Vietnam

Tytuł:
Improving brand safety through brand risk management activities: a case study of F&B enterprises in Vietnam
Autorzy:
Bui, Hai-Yen Thi
Data publikacji:
2022
Słowa kluczowe:
brand
brand risk management
brand risk management activities
brand safety
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This research aims to evaluate the impact of brand risk management activities on the brand safety of enterprises in the food \& beverage manufacturing and processing industry in Vietnam. The research data was collected from random questionnaires with 401 respondents from 72 enterprises (both large and SME enterprises) in the food \& beverage manufacturing and processing industry in Vietnam. Research results indicate that all four factors of brand risk management activities including strategy, processes, personnel, and investment have impacts on the brand safety of enterprises in the food \& beverage manufacturing and processing industry in Vietnam. The result confirms important roles in promoting brand risk management activities to help the brand has stable and sustainable development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies