Tytuł pozycji:
B-learning jako innowacja poprawiająca jakość kształcenia studentów logistyki
Zaprezentowany materiał jest próbą odpowiedzi na problem badawczy dotyczący blended learningu prowadzonego na uczelni we współpracy z firmą zewnętrzną jako poprawy jakości kształcenia oraz innowacyjnego podejścia do nauczania. W celu zweryfikowania tak postawionego problemu wykorzystano narzędzia badawcze teoretyczne tj. analiza, synteza, uogólnienia, porównania oraz narzędzia badawcze praktyczne w postaci badań ankietowych. Badania zaprezentowane w artykule, odbyły się po przeprowadzeniu pilotażowych zajęć w systemie blended learning. Uzyskane wyniki badań wskazują, że studenci kierunku Logistyka zdobyli nowe kompetencje praktyczne.
The presented material is an attempt to answer the research problem of blended learning conducted at the university in cooperation with an external company as an improvement in the quality of education and an innovative approach to teaching. Theoretical research tools such as analysis, synthesis, generalization, comparison and practical research tools in the form of questionnaires were used to verify this problem. The research presented in the article was conducted after conducting pilot classes in the blended learning system. The results show that students of Logistics have gained new practical skills.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).