Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług w publicznym transporcie pasażerskim. Charakterystyka nowej polskiej normy. Cz. 1

Tytuł:
Jakość usług w publicznym transporcie pasażerskim. Charakterystyka nowej polskiej normy. Cz. 1
Autorzy:
Starowicz, W.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
transport publiczny
jakość
przewozy
zarządzanie
public transport
quality
transport service
management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ważniejsze definicje związane z publicznym transportem pasażerskim i jakością usług przewozowych. Metodologia określania jakości usług przewozowych. Wymagania dotyczące jakości usług przewozowych i metody ich pomiaru. Sugerowane w normie narzędzia zarządzania jakością.
More important definitions related to passenger public transport and transport service quality. Methodology of defining the quality of transport services. Demands relating to transport service quality and methods of their measurement. The tools of quality management suggested in the standard.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies