Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane metody selekcji i ich rola w marketingu kadrowym

Tytuł:
Wybrane metody selekcji i ich rola w marketingu kadrowym
Autorzy:
Baruk, A.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
marketing kadrowy
zarządzanie zasobami ludzkimi
testy osobowościowe
human resources
human resources management
assessment centre
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies