Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Struktura organizacyjna w koncepcji TQM

Tytuł:
Struktura organizacyjna w koncepcji TQM
Autorzy:
Bugdol, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
TQM
struktura organizacyjna
struktura jakości
Total Quality Management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Struktura organizacyjna wpływa na zachowania pracownicze i postawy wobec pracy i konieczne jest ustalenie wzorców relacji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami organizacji bowiem struktura i kompetencje pracowników to jedne z najważniejszych czynników wpływających na proces wdrażania TQM."Struktura jakości" może stanowić jeszcze jedną dodatkową strukturę nieformalną.
The author presents the opinion that organisation structure significantly affects staff behaviour and work attitudes. It is also a major determiner of TQM implementation process. An unsuitable organisation structure might (and frequently does) prevent successful implementation of TQM concept within an organisation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies