Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zabezpieczanie skarp i korpusów drogowych w rejonach osuwiskowych przy pomocy palisad z pali DFF kotwionych mikropalami TITAN

Tytuł:
Zabezpieczanie skarp i korpusów drogowych w rejonach osuwiskowych przy pomocy palisad z pali DFF kotwionych mikropalami TITAN
Autorzy:
Sołtysik, R.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
palisada
kotew
flisz karpacki
wiercenie
palisade
anchor
Carpathian flysch
drilling
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono problemy dotyczące zabezpieczeń wykopów i nasypów drogowych w rejonach osuwiskowych wykonywanych metodami wiertniczymi w postaci palisad oraz palisad kotwionych. Przedstawiono nową technologię wykonywania pali nazwanych palami DFF umożliwiającą realizowanie palisad w utrudnionych warunkach fliszu karpackiego. Technologia ta pozwala na szybkie i wydajne prowadzenie wierceń zarówno w gruntach zalegającymi nad spągiem warstw skalistych jak również w samych skałach miękkich oraz twardych.
This article presents problems concerning the stability problems of road excavations and embankments in the areas of landslides, performed in the form of palisade and anchored palisade. The new technology of performance of piles called DFF, allowing for paling in the sophisticated conditions of Carpathian flysch have been discussed. This technology allows for fast and efficient conduct of drilling both on soils as well as in the soft and hard rocks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies