Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Realizacja charakterystyki trakcyjnej za pomocą silnika reluktancyjnego przełączalnego (SRM)

Tytuł:
Realizacja charakterystyki trakcyjnej za pomocą silnika reluktancyjnego przełączalnego (SRM)
Autorzy:
Tomczuk, K.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
silnik reluktancyjny przełączalny
SRM
charakterystyka mechaniczna
charakterystyka trakcyjna
traction characteristics
mechanical characteristics
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Silniki reluktancyjne przełączalne (SRM) należą do grupy silników o komutacji elektronicznej, w działaniu których wykorzystuje się zjawisko zmiennej reluktancji widzianej przez pasmo uzwojenia i zależnej od położenia wirnika. Ze względu na brak uzwojeń w wirniku oraz na stosunkowo prosty układ pasm uzwojenia twornika (w stojanie) SRM należą do silników o najniższych kosztach wytwarzania. Charakteryzują się przy tym dużą trwałością, podobną do trwałości maszyn indukcyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies