Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Operational errors in air traffic

Tytuł:
Operational errors in air traffic
Autorzy:
Chmura, W.
Malarski, M.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
kontrola ruchu lotniczego
błędy operacyjne
air traffic control
operational errors
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The obligatory value representing the allowable number of events in air traffic (in particular accidents), calculated upon historical data known as Target Level of Safety - TLS, is at present valid only for accidents and equals 1,55*10-8 an accident per one flight hour. This value, unless the previously calculated TLS, would be reliable and this equation itself might be useful to monitor the current level of safety (CLS) by putting into it the current performance characteristics of a staff.
Obowiązujący poziom bezpieczeństwa w ruchu lotniczym wyznaczony został na podstawie danych historycznych. Wartość granicznego poziomu bezpieczeństwa - TLS określono dla wypadków lotniczych na poziomie 1,55*10-8 wypadku na 1 godzinę lotu. Aktualny poziom bezpieczeństwa CLS musi być monitorowany i utrzymywany poniżej wartości granicznej TLS.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies