Tytuł pozycji:
Przemiany zachodzące w spożyciu mięsa i jego przetworów
Nasilająca się konkurencja na rynku mięsa i jego przetworów wymaga coraz aktywniejszego podejścia do rynku. Obecnie bardzo istotne jest rozeznanie trendów w zakresie konsumpcji mięsa i jego przetworów. W niniejszym artykule autorka podejmuje problem identyfikacji obserwowanych zmian i przewidywanych trendów w zakresie konsumpcji artykułów przetwórstwa mięsnego. Autorka wskazuje, że zmiany w zakresie spożycia mięsa i jego przetworów mają charakter nie tylko ilościowy, ale również jakościowy, co winno znaleźć swoje odzwierciedlenie w działaniach podejmowanych w ramach realizowanych strategii marketingowych.
Intensifying the competition on meat and meat products market, requires more and more active approach to the market. Actually, its very essential to discern the trends on meat and meat products consumption field. In this paper, the problem of an identification of the observed and forecasted trends on this field is discussed. Author indicates, that changes in meat and meat products consumption have not only quantitative, but also qualitative character. It should be reflected in the operations taken for marketing strategy realisation.