Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovations in e-business - new ways of delivery of food products over the Internet in the opinion of potential customers

Tytuł:
Innovations in e-business - new ways of delivery of food products over the Internet in the opinion of potential customers
Autorzy:
Moroz, M.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
innowacje
e-biznes
problem ostatniej mili
innovation
e-business
last mile problem
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
According to research online sales of food enjoy bigger and bigger Internet users interest. However, selling online such products isn't free from logistic costs connected with the necessity of the geographically-spread client on the one hand and an indispensably fast delivery of food on the other hand. This article aims at presenting an innovative Freshbox project that may solve the last mile issue in online grocery. The Freshbox project is about installing a vending machine – refrigerator in an office building giving out previously ordered food products via the Internet. The author presented an analysis of online grocery, characteristics of the Freshbox project, as well as results of research conducted among potential clients referring to the following points: market chances for Freshbox project and the conditions of success in the eyes of potential customers.
Dostępne badania wskazują na rosnące zainteresowanie zakupami produktów spożywczych w Internecie. Jednakże specyfika produktów spożywczych generuje koszty logistyczne wiążące się z koniecznością obsługi rozproszonego geograficznie klienta indywidualnego w maksymalnie szybklim czasie. Celem artykułu jest zaprezentowanie innowacyjnego projektu, który mógłby przyczynić się do rozwiązania problemu ostatniej mili. Freshbox jest urządzeniem, które pełni rolę automatu sprzedającego, a przy tym posiada funkcje chłodzącą. Umożliwia odbiór w miejscu publicznym wcześniej zamówionych przez Internet produktów spożywczych. W artykule przeanalizowano wady i zalety kupowania produktów spożywczych w Interencie, jak również wyniki badań dotyczące rynkowych szans oraz przesłanek sukcesu projektu Freshbox.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies