Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The selected tools of relationship marketing as significant trends

Tytuł:
The selected tools of relationship marketing as significant trends
Autorzy:
Szpitter, A.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
marketing relacji
narzędzia marketingu relacji
kastomizacja masowa
programy lojalnościowe
marketing
relationship management
tools of relationship marketing
mass customization
loyalty program
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The various new approaches help to reinforce a number of important marketing concepts and techniques. The different approaches (methods) emphasize different aspects of marketing. This article explains the essence of relationship marketing and two tools of relationship marketing like mass customization and loyalty program.
Różne nowe podejścia pomagają wzmocnić wiele ważnych marketingowych koncepcji oraz technik wykorzystywanych w marketingu. Różne podejścia (metody) wzmacniają różne aspekty marketingu. W artykule tym wyjaśniono istotę marketingu relacji i dwóch narzędzi marketingu relacji: zjawisko masowej kastomizacji oraz programy lojalnościowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies