Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of ship hull deformation and power transmission system working under the influence of regular wave

Tytuł:
Analysis of ship hull deformation and power transmission system working under the influence of regular wave
Autorzy:
Murawski, L.
Ostachowicz, W.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
fala regularna
deformacja
kadłub statku
układ napędowy
MES (metoda elementów skończonych)
regular wave
deformation
ship hull
drive unit
FEM
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The FEM algorithm for calculations of ship hull deformation in different ballast states on the calm water as well as on the excited regular wave was investigated in the scope of this work. The computer program in the Borland Builder C++ and Fortran program languages was presented. The software package was compiled under the operation system - Windows 98. The program performance correctness tests as well as analysis of 2000 TEU container hull operation on wave were investigated.
W ramach pracy opracowano algorytm MES do obliczeń deformacji kadłuba statku w różnych stanach zabalastowania na wodzie spokojnej oraz na zadanej fali regularnej. Zaprezentowano program komputerowy w języku programowania Borland Builder C++ oraz Fortran. Omawiany pakiet programów został skompilowany pod system operacyjny - Windows 98. Przeprowadzono testy poprawności działania programu oraz analizę pracy kadłuba kontenerowca 2000 TEU na fali

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies