Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social identity of innovative region in the context of ITS competitive position shaping process

Tytuł:
Social identity of innovative region in the context of ITS competitive position shaping process
Autorzy:
Kordel, P.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
innowacyjność
konkurencyjność
region
innovative
competitive
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The role of social identity in the context of management of innovative regional developement process is described in the article. Author describes social identity of region as unique combination of particular dimensions of social capital (structural, relational and cognitive). This combination is presented as fundamental from shaping of competitive position of innovative region point of view.
W artykule opisano znaczenie tożsamości społecznej w odniesieniu do problematyki zarządzania rozwojem regionu innowacyjnego. Autor traktuje unikatową kombinację poszczególnych wymiarów kapitału społecznego (wymiar strukturalny, relacyjny i poznawczy) jako tożsamość społeczną regionu, będącą siłą sprawczą w stosunku do rozwoju regionu innowacyjnego, i co za tym idzie - jego pozycji konkurencyjnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies